maanantai 18. kesäkuuta 2012

The Dress; Kiina vs. Suomi

Olen nyt hetken aikaa pohtinut vakavasti mekkoa ja sen hankkimista.. (Joo, joo.. Eka pitäis ehkä varata juhlapaikka ja päättää se päivä.. ;)

Olen ihan vakavasti harkinnut tilaavani puvun toiselta puolen maapalloa.. (Kyllä, haluaisin suosia vain Suomalaista, mutta budjetti tulee ehkä tässä kohtaa vastaan..) Törmäsin kuitenkin taas samaan ongelmaan, johon olen törmännyt jo aiemmin.. "Valmispuvuissa" on aina jotain vikaa, olivatpa ne sitten Suomesta, Kiinasta tai mistä lie.. Eikä mikään niistä sadoista puvuista, joiden kuvia olen katsellut, tuntunut oikein omalta. Tulin siis lopulta siihen tulokseen, että mikäli haluaisin perus kermakakku-unelman, tilaisin sen varmasti Kiinasta.

Mutta, koska minä olen minä; hieman lyhyt ja vartalolta hankalan mallinen, lisäksi hieman perfektionisti, on lopputulos se, että taidan teetättää puvun kuitenkin Suomessa ja karsitaan vaikka jostain toisesta kohtaa budjettia!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti