keskiviikko 5. helmikuuta 2014

Uusi Häät- lehti ilmestyy 18.2. !!

Lehden kantta oli mahdollista äänestää blogitapahtumassa Handelsgillet:ssä (josta en ole edelleenkään blogannut mitään, hups!) Ja tämä äänestyksen voittanut oli toinen suosikeistani.


Olin aika innoissani, kun sain mahdollisuuden selata etukäteen läpi parin viikon päästä ilmestyvän Häät- lehden sisällyssivua ja bongasin sieltä vinkkejä hääkimpun tekemiseen!

Olen jo jonkin aikaa mutustellut ajatusta oman kimpun tekemisestä ja lähinnä yrittänyt pohdiskella mitä kukkia siihen haluaisin. Yksi suosikeistani on pioni, mutta sitä en ilmeisesti saa enää elokuussa järkevään hintaan, joten olen pyöritellyt mielessä muutamia muita vaihtoehtoja. Häät 1/2014 - lehdessä on tähän pulmaan uusi näkökulma, josta en todellakaan ollut tietoinen.. Vähänkö olen iloinen!

En ollut aiemmin kuullutkaan ruusulajikkeesta garden peony, joka näyttää pionilta ja jota on saatavilla keväästä alkusyksyyn asti! Tämä saattaa muuttaa hieman suunnitelmiani ;) Kuvassa näkyvä ruusu vuvuzela on myös todella kaunis sävyltään ja ennestään niin ikään tuntematon minulle.

Klikkaa kuvaa suuremmaksi, niin näet paremmin koko jutun :)

Kimpun on toteuttanut lehteen Hey Look ja ei voi muuta kuin ihastella heidän taitojaan!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti